بگذار بگریم
 
درباره وبلاگ


می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من,با دلم,با احساسم کردند.و مرا در دور دست خودم تنها گذاشتند.و من امروز به پایان خودم نزدیکم.پروردگارا به من بیاموز تا اهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند..
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 64938
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

عاشقت می مانم




 بگذار بگریم.


بگذار بگریم و آرام اشک بریزم. با رفتن تو تنها شدم و تنهایی را شناختم.


مرغ خونین بالی درون سینه ام بیقراری میکند ، بی تابی های او راه گلویم را بسته است.

نفسهایم به شماره افتا ده اند و هیجان غم جدایی مرا به این سو و آن سو می کشد.

حرفها دارم         می خواهم لب بگشایم و سخن بگویم...............


می خواهم او را باری دیگر ببینم


آه       میان واژه هایم غم جدایی موج می زند.


می خواهم آرام بگیرم اما ، مانده ام که به دل چه بگویم؟!!!!


چو قطره ام من و درد جدایی دریاست      شگفت نیست که در خاطرم نمی گنجد !؟!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: 17:35 ::  نويسنده : هادی